Prayer Requests
- Login to post a new forum topic.
| Topic | Replies | Created | Last reply | |
|---|---|---|---|---|
| Please pray for me | 0 | 1 day 9 hours ago by simivi | n/a | |
| A BROTHER WHO HAS BEEN MENTALLY ILL | 1 | 3 weeks 2 hours ago by SIMEON ANDREW | 3 weeks 2 hours ago by SIMEON ANDREW | |
| A BROTHER WHO HAS BEEN MENTALLY ILL | 0 | 3 weeks 2 hours ago by SIMEON ANDREW | n/a | |
| Prayer for God to restore my life | 3 | 39 weeks 4 days ago by robbie | 7 weeks 6 days ago by Flor (not verified) | |
| I need a miracle from God | 2 | 8 weeks 7 hours ago by Clauds | 8 weeks 5 hours ago by IneedJesusso | |
| My love and I | 2 | 17 weeks 3 days ago by cdevanayagam | 8 weeks 2 days ago by Ms. Delrae Lynn... | |
| Jesus Continually | 1 | 10 weeks 2 days ago by Ms. Delrae Lynn... | 8 weeks 2 days ago by Ms. Delrae Lynn... | |
| JESUS CONTINUALLY | 0 | 10 weeks 2 days ago by Ms. Delrae Lynn... | n/a | |
| Hoping for a miracle | 0 | 10 weeks 4 days ago by swanie | n/a | |
| I need help | 5 | 11 weeks 4 days ago by desperate4change | 11 weeks 1 day ago by evstevemd | |
| Healing | 2 | 13 weeks 4 days ago by olokunola | 11 weeks 4 days ago by Ebony (not verified) | |
| Please pray for Marilena, Michael's wife | 3 | 13 weeks 6 days ago by michael | 13 weeks 2 days ago by evstevemd | |
| Michael, please join me in prayer as I fast this week. | 1 | 17 weeks 4 days ago by bigdaddy | 14 weeks 2 days ago by doug (not verified) | |
| Michael, please join me in prayer as I fast this week | 1 | 17 weeks 4 days ago by bigdaddy | 17 weeks 3 days ago by michael | |
| Please pray | 2 | 23 weeks 3 days ago by jess | 19 weeks 1 day ago by Anonymous (not verified) | |
| Yhys - Who in the last week lost his Wife, Daughter, Son and Grand Mother. | 1 | 1 year 5 weeks ago by DuncanSD | 27 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| Pray for my nephew Roger (TB patient) | 1 | 1 year 2 days ago by esta | 27 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| Help my father please... | 1 | 1 year 3 weeks ago by n.katti | 27 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| Prayer | 1 | 28 weeks 5 days ago by akrev | 27 weeks 4 days ago by faithfilled | |
| I need prayer!!!! | 2 | 34 weeks 2 days ago by Cleanasfire | 30 weeks 4 days ago by kennethleenorth | |
| I am new on this site...oops sorry i posted a prayer elsewhere..pls do pray | 2 | 44 weeks 1 day ago by sekir | 32 weeks 6 hours ago by sekir | |
| Please pray for my marriage of nearly 29 years | 6 | 1 year 15 weeks ago by dufurboi | 35 weeks 1 day ago by michael | |
| Need to release FEAR and have HEALING | 1 | 1 year 5 days ago by halo | 35 weeks 3 days ago by Brian_Va | |
| Please pray for my husband | 5 | 48 weeks 3 days ago by sjohnsoncc | 35 weeks 3 days ago by Lara | |
| Need some prayer...feel desperate | 5 | 41 weeks 2 days ago by LeighNic | 38 weeks 6 days ago by Caroline Taylor |
Popular content
All time:
Last viewed:
- Suffering and the Problem of Pain
- Seeing the love of Jesus - a Near Death Experience
- Books and References on Spiritual Warfare
- Prayers and Confessions Based on the Word
- Articles and Bible Teachings
- Will there be a Secret Rapture of the Church
- Just Do it - from Dare to Win by Rambabu - Chapter 4
- isaacash
- Astrology